POLITYKA PRYWATNOŚCI „TIMINET” SP. Z O.O.
Chcemy mieć pewność, że rozumieją Państwo jakie informacje gromadzi Timinet Sp. z o.o. (dalej: spółka) oraz, że są one dla nas ważne.
Jako uczestnik obrotu gospodarczego i podmiot działający na szeroką skalę w wielu obszarach rynku, świadczymy usługi na rzecz przedsiębiorstw i osób fizycznych, wobec czego, czujemy się szczególnie odpowiedzialni za bezpieczeństwo danych osobowych przetwarzanych przez nas w związku z naszą działalnością. Naszym celem jest również należyte informowanie naszych Klientów i Kontrahentów
o sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, szczególnie w związku z treścią nowych przepisów o ochronie danych osobowych, w tym rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”).
Z tego względu, w niniejszym dokumencie informujemy o podstawach prawnych przetwarzania danych osobowych, sposobach ich zbierania i wykorzystywania, a także o prawach podmiotów danych z tym związanych.
Kto jest odpowiedzialny za przetwarzanie Państwa danych osobowych i z kim kontaktować się w sprawie przetwarzania danych osobowych?
Administratorem Państwa danych osobowych jest „Timinet” spółka z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Leona Wyczółkowskiego 6 (65-140 Zielona Góra) wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem pod nr KRS 0000539671, REGON 360589471, NIP 9291863873.
Jako administrator Spółka dba o to by przekazywane przez Państwa dane osobowe były bezpieczne. Można się z nami skontaktować w następujący sposób:
- listownie na powyższe adresy,
- za pośrednictwem e-mail: anielskamadrosc@gmail.com
lub
- telefonicznie: pod nr 604-909-722
Dane osobowe – czym są i co oznacza ich przetwarzanie?
Dane osobowe oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. Przetwarzaniem danych osobowych jest w każda czynność na danych osobowych, niezależnie od tego, czy jest dokonywana w sposób zautomatyzowany czy nie, np. zbieranie, przechowywanie, utrwalanie, porządkowanie, modyfikowanie, przeglądanie, wykorzystywanie, udostępnianie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie. Timinet Sp. z o.o. może przetwarzać dane osobowe w różnych celach, przy czym celem nadrzędnym jest realizacja zawartej umowy i w zależności od celu danej umowy, zastosowanie mogą mieć różne sposoby zbierania, podstawy prawne przetwarzania, wykorzystywania, ujawniania oraz okresy przechowywania.
Podstawy prawne przetwarzania.
Podstawa przetwarzania Państwa danych osobowych została określona przepisami prawa tj. art. 6 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L nr 119, str. 1, ogólne rozporządzenie o ochronie danych). W przypadku przetwarzania danych osobowych w związku
z zawartymi umowami możemy mieć do czynienia z różnymi rodzajami podstaw prawnych przetwarzania, w zależności od kategorii danych osobowych, które przetwarzamy i celu przetwarzania.
Spółka przetwarza dane osobowe swoich klientów i potencjalnych klientów. Wśród tych danych mogą znajdować się również dane osobowe osób związanych z klientami Spółki niebędącymi osobami fizycznymi (np. osoby kontaktowe). Dane osobowe tego rodzaju są przetwarzane w systemach informatycznych, którymi posługuje się Spółka, np. system elektronicznego rejestrowania rozmów, przy czym każdorazowo w takim przypadku informujemy osobę fizyczną o nagrywaniu takiego połączenia
i możliwości rozłączenia się w braku zgody na nagrywanie. Dane osobowe przetwarzane na te potrzeby obejmują między innymi: imię i nazwisko, nazwę pracodawcy, stanowisko osoby kontaktowej, numer telefonu, adres e-mail lub inne służbowe dane kontaktowe. Ponadto przetwarzamy także dane dotyczące płatności, w tym numery rachunków bankowych. Dane osobowe kontaktów biznesowych mogą być ujawnione stałym współpracownikom Spółki i wykorzystywane przez nich na potrzeby realizacji umów zawartych przez TIMINET Sp. o.o.
W związku z powyższym przetwarzanie danych osobowych osób fizycznych będących naszymi klientami lub osób związanych z klientami Spółki, opiera się na:
Przetwarzanie danych osobowych osób fizycznych będących potencjalnymi klientami opiera się na:
Przetwarzanie danych osobowych osób odwiedzających strony internetowe Spółki lub korzystających z usług świadczonych drogą elektroniczną (np. sklepów internetowych)
- Informacje ogólne
Spółka może prowadzić strony internetowe lub świadczyć usługi drogą elektroniczną, przy czym osoby fizyczne odwiedzające strony internetowe Spółki (dalej: serwisy) lub korzystające z usług świadczonych przez Spółkę drogą elektroniczną, mają pełną kontrolę nad danymi osobowymi, które nam podają. Serwisy ograniczają zbieranie i wykorzystywanie informacji o ich użytkownikach do niezbędnego minimum, wymaganego do świadczenia na ich rzecz usług na pożądanym poziomie, stosownie
do art. 18 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- pliki „Cookies”
W pewnym zakresie Spółka może zbierać dane osobowe automatycznie za pośrednictwem plików cookies (niewielkie pliki tekstowe zapisywane na komputerze użytkownika lub innym urządzeniu mobilnym, w czasie korzystania przez niego z serwisów internetowych znajdujących się na prowadzonych stronach internetowych). Pliki te umożliwiają m.in. korzystanie z różnych funkcji przewidzianych na danej stronie internetowej lub potwierdzeniu, że dany użytkownik widział określone treści z danej witryny internetowej. Niektóre serwisy Spółki są niezbędne do działania jej serwisów
i zapewnić:
Niektóre pliki nie są niezbędne do korzystania z serwisów Spółki, a jedynie ułatwiają korzystanie z tych serwisów, umożliwiając:
Każdy użytkownik serwisów Spółki może samodzielnie zarządzać plikami cookies wykorzystywanymi przez Spółkę lub przez jakichkolwiek innych zewnętrznych dostawców, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki internetowej.
- Logi dostępowe
Spółka może zbierać informacje dotyczące korzystania z prowadzonych serwisów przez ich użytkowników oraz ich adresy IP w oparciu o analizę logów dostępowych. Informacje te wykorzystujemy w diagnozowaniu problemów związanych z pracą serwera, analizą ewentualnych naruszeń bezpieczeństwa oraz w zarządzaniu stroną „www”.
Należy pamiętać, że Spółka może zostać zobowiązana do ujawnienia informacji dotyczących numeru
IP danego użytkownika serwisu na żądanie uprawnionych do tego organów państwa w związku
z prowadzonymi przez nie postępowaniami, w oparciu o stosowne przepisy prawne.
- inne dane
W niektórych przypadkach, np. w formularzach zamówień, Spółka może zbierać bardziej szczegółowe informacje o użytkownikach, takie jak adresy poczty elektronicznej lub inne dane osobowe
- automatyczne przetwarzanie danych osobowych użytkowników serwisów
Informacje, które gromadzimy w związku z korzystaniem z naszych Serwisów mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jednakże nie będzie to wywoływać wobec osoby fizycznej żadnych skutków prawnych oraz wpływać istotnie na jej sytuację.
Jednocześnie wskazujemy, że w ramach przetwarzania zautomatyzowanego, nie przetwarzamy żadnych danych sensytywnych oraz przetwarzamy takie dane, które uprzednio podlegały pseudonimizacji
lub takie dane, które zostały przez nas zagregowane,
- podstawy prawne przetwarzania
W związku z przetwarzaniem danych osób korzystających z serwisów Spółki mogą zachodzić różne rodzaje podstaw prawnych przetwarzania. Co do zasady zależy to od kategorii danych osobowych, które przetwarzamy i celu przetwarzania, w szczególności:
Komu przekażemy Państwa dane osobowe?
Spółka może przekazywać dane osobowe innym odbiorcom wyłącznie w sytuacjach, w których zezwalają na to przepisy prawa. W takim przypadku, w tzw. umowie powierzenia, zawieranej z podmiotem trzecim przewidujemy postanowienia i mechanizmy bezpieczeństwa w celu ochrony danych oraz zapewnienia ich poufności i bezpieczeństwa.
W związku z powyższym wskazujemy, że odbiorcami danych osobowych, które Spółka przetwarza jako administrator danych osobowych mogą być:
i w sposób zgodny z tymi przepisami.
Czy Państwa dane będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej?
Co do zasady Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego (państwa mającego siedzibą poza Europejskim Obszarem Gospodarczym) lub organizacji międzynarodowej.
W przypadku danych osobowych podlegających przepisom UE transgraniczne przekazywanie może dotyczyć państw nienależących do Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”) i państw, w których nie obowiązują przepisy określające szczególną ochronę danych osobowych. Aby zapewnić odpowiednią ochronę wszystkich danych osobowych oraz zgodność z prawem przekazywania danych osobowych poza teren EOG przekazywanie danych odbywa się wyłącznie na podstawie Państwa odrębnej zgody i w ramach umowy uwzględniającej wymogi UE w zakresie przekazywania danych osobowych poza teren EOG.
Jak długo Spółka przetwarza dane osobowe?
Spółka przechowuje dane osobowe przez okres jaki pozostaje w związku z realizacją zawartej umowy
i jest uzależniony od podstawy prawnej stanowiącej legalną przesłankę przetwarzania danych osobowych. Spółka nie przetwarza danych osobowych ponad okres dłuższy niż wynika
to z zastosowanych podstaw prawnych, tak w szczególności:
w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, okres przetwarzania trwa
Jakie prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych?
Osobom fizycznym przysługują określone prawa dotyczące ich danych osobowych, a Spółka jako administrator danych odpowiada za realizację tych praw zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
W związku z powyższym, macie Państwo prawo do:
że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.
W przypadku chęci realizacji tych praw, należy wysłać maila na adres: kontakt@esland.pl
Czy podanie danych jest obowiązkowe czy dobrowolne?
Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne i jednocześnie jest warunkiem zawarcia umowy
ze Spółką. Konsekwencją niepodania przez Państwa danych będzie brak możliwości zawarcia takiej umowy.
Wątpliwości i skargi.
W razie, gdybyście mieli Państwo jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące treści niniejszej polityki prywatności lub sposobu w jaki przetwarzamy dane osobowe, jak również skargi dotyczące tych kwestii prosimy o przesłanie maila wraz ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi skargi na adres:
anielskamadrosc@gmail.com
Wszystkie skargi zostaną rozpatrzone i udzielimy na nie odpowiedzi.